Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

 

Μπορώ να κανω τηλεφωνικά την παραγγελία μου;

Βεβαίως! Μπορείτε να μας καλέσετε στο: 2541074180  Δευτέρα-Σάββατο 08:30 με 15:00 και Τρίτη-Πέμπτη- 17:30 με 20:30 για να μιλήσετε μαζί μας και να σας δώσουμε κάθε πληροφορία για τα προϊόντα μας και τον τρόπο χρήσης τους.


Υπάρχει φυσικό κατάστημα, όπου μπορώ να επισκεφθώ και να κάνω τις αγορές μου;

Μπορείτε να μας επισκευτείτε στην Ξάνθη: Δευτέρα-Σάββατο 08:30 με 15:00 και Τρίτη-Πέμπτη- 17:30 με 20:30


Τι γίνεται σε περίπτωση που το προϊόν που έφτασε στα χέρια μου δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες μου;

Στην περίπτωση που το προϊον δεν έχει ανοιχτεί απο την συσκευασία του μπορείτε να το στείλετε πίσω πακεταρισμένο και να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Το κόστος αποστολής στο κατάστημά μας γίνεται με χρέωση του πελάτη.


Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα τηλεφωνικά στο: 2541074180  . Tο προϊόν σας θα αντικατασταθεί άμεσα με δικά μας έξοδα αποστολής.


Εκανα παραγγελία, αλλά δεν είχα κανένα νέο. Τι πρέπει να κάνω;

 Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε για την πρόοδό της παραγγελίας σας, τηλεφωνήστε στο: 2541074180


Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα;

Ο χρονος παραδοσης κυμαινεται απο 1-5 ημερες.

Σε περίπτωση που ο χρόνος αποστολής ξεπερνάει τους ενδεικτικούς χρόνους θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε.


Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Για να ακυρώθει μια παραγγελία θα πρέπει να ενημερώσετε το κατάστημά μας νωρίτερα απο την αποστολή της.


Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

  • Με αντικαταβολή, πληρώνετε για την αγορά σας κατά την παράδοση του προϊόντος.